سازمان زیباسازی شهرتهران ضمن غیرواقعی دانستن تبلیغات غیرمتعارف دو سریال شبکه خانگی در فضای شهری پایتخت، به سازندگان این سریال‌ها تذکر داد.

زیباسازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از به اداره ارتباطات و بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ در چند روز اخیر دو تبلیغ ساختگی‌ برای سریال‌های شبکه نمایش خانگی با محوریت‌ تبلیغات محیطی در فضای مجازی حاشیه ساز شده است.

تبلیغ سریال «پدر گواردیولا» با بیلبوردی از مهران مدیری که خون از صورتش در حال سرازیری است و دیگری تبلیغ سریال «زخم کاری» با طرح ماکتی از یک چاقوی خون آلود در حاشیه بزرگراه.

بر همین اساس، سازمان زیباسازی با اعلام اینکه هر دو مورد ساختگی است و وجود خارجی ندارد، به عوامل سریال‌های مذکور تذکر داده که برای تبلیغات فضای مجازی از تبلیغات شهری ساختگی و غیرواقعی استفاده نکنند.

کد خبر 784347

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • ناشناس IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    25 10
    مهران‌مدیری‌فقط‌دراین‌فیلم‌بازیگره سازنده‌که‌نیست‌کاره‌ای‌نیست‌ پای‌اوراوسط‌نکشید‌کارگردان‌کس‌دیگری‌است
  • DE ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    21 3
    باید زیباسازی پایتخت چه از نظر فضای سبز دیوار نوشته‌ها طوری باشد مردم با دیدن لذت ببرن شاد بشن نه اینکه غم در چهره شهر نمایان باشه. ممنون
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    4 3
    سازمان زیبا سازی در پارکینگ مرز ی مهران با ان گرمای فراوان کاری و هزینه ای ننموده است.